Recenze na O2: Tragická zkušenost, konkurence je daleko před nimi
Pokud hledáte poskytovatele telekomunikačních služeb, O2 je rozhodně tím, čemu byste se měli vyhnout velkým obloukem. V porovnání s konkurencí, jako jsou T-Mobile nebo Vodafone, je O2 zcela zaostalé a nabízí žalostné služby. Zde je několik důvodů, proč je O2 tou nejhorší volbou:
O2 TV 2.0: Nefunkční a zastaralá
O2 TV 2.0 je skvělý příklad toho, jak špatná může být technologická služba. Aplikace je neustále zasekaná, často padá a nastavení HD obrazu je prakticky nemožné. Pokud se snažíte sledovat něco v klidu, připravte se na frustraci a vztek. Naopak, například Sazka nebo T-Mobile nabízejí mnohem spolehlivější a uživatelsky přívětivější platformy.
Podpora zákazníků: Katastrófa
Kontaktování podpory O2 je zážitek z jiného světa – a to nemyslím v dobrém. Jejich „podpora“ je prakticky neexistující. Zatímco se u Sazky nebo T-Mobile spojíte s živým člověkem 24/7, u O2 se budete proklikávat nekonečnými hlasovými automaty, které nikam nevedou.
Aplikace Moje O2: Past na zákazníky
Aplikace Moje O2 je jako minové pole. Nastavení je zmatené a nevychází vstříc uživatelům. O2 vás snadno naláká na změnu předplacené karty na paušál, aniž byste si to uvědomili. Navíc vám klidně strhnou kredit za služby, které ani nevyužíváte. Naproti tomu T-Mobile a Vodafone mají jasné, přehledné a uživatelsky přívětivé aplikace.
Platby a služby: Zmatek a frustrace
M-platby u O2 prakticky nefungují. Služby, které by měly být snadné a intuitivní, jsou u O2 zdrojem neustálých problémů. Konkurence, jako T-Mobile a Vodafone, mají platby hladké a bezproblémové. O2 je v tomto ohledu zcela pozadu.
Shrnutí
Pokud chcete spolehlivé a kvalitní služby, vyhněte se O2 širokým obloukem. Služby konkurence jsou nejen lepší, ale také mnohem uživatelsky přívětivější. O2 vám přinese jen frustraci, zklamání a zbytečné výdaje.