Originál článek publikovaný na: Spadne klec? Populární blokátor reklam může přestat fungovat v prohlížeči Chrome
Google Chrome postupně upouští od podpory platformy Manifest V2 pro rozšíření V důsledku toho může brzy přestat fungovat populární blokátor reklam uBlock Origin Z Internetového obchodu Chrome si jej stáhlo přes 34 milionů uživatelů Reklama představuje v internetovém prostoru jeden z klíčových zdrojů příjmů pro tvůrce obsahu i provozovatele webových stránek. Uživatelům nicméně mnohdy leze…
Dokud tvůrci nezmění přístup, tak prostě konzumní společnost bude využívat Adblock a nikdo s tím nic nezmůže. A po*3rte se třeba všichni.
Google může přijít s jinou verzí manifestu, to však tvůrcům uBlocku nezabrání v tom, aby nadále dělali náš internetopět lepším místem bez toxických reklam
Jen to budou mít o trochu těžší, ale kde je omezení, tam je i přesto škvíra, kterou se dá projít.
I přes existenci brankáře padají góly.
Příště zkus napsat třeba “postavte na hlavu” je sice fajn že jsi to nenapsal úplně, ale pokud to většina lidí i tak pochopit, je to jako kdybys napsal. A to tady fakt nechceme. Cílem této komunity je vytvořit nontoxic místo.
Ale k tématu. Trochu mi to přijde jako “slepice a vejce”, přestanou dříve vydavatele mít reklamy, nebo konzumenti adblocky
To ještě někdo používá chrom nejhorší prohlížeč který je jen na reklamy nic víc. Opera a DuckDuckGo na blokování reklam jsou nejlepší
Alebo Brave. Pouzivam uz dlho a som spokojny.
Prave Brave som vymenil za Chrome