Originál článek publikovaný na: Svět Androida slaví 15. narozeniny. Oslavte je s námi
Magazín Svět Androida slaví 15 let existence. Web vznikl společně s příchodem prvního telefonu s Androidem do Česka I přes náročné roky, spojené se změnami v algoritmech a novými směrnicemi, si magazín udržel svou pozici K výročí jsme si připravili kompletní redesign webu zaměřený na jednoduchost a přehlednost Dnes, 10. ledna 2025, slaví magazín Svět…
Já čtu Svět Androida už strašně dlouho, ani nevím jak a vždy jsem mu fandil. A jsem neskutečně rád, že můžu být poslední rok jeho součástí. Díky @MisakP !
Za mě těch 15 let bylo fajn a současný redesign se mi líbí. Vžycky jsem byl rád za “minimalismus” a především obsah. Přeju vám hromady energie a minimálně dalších 15 let s čtenáři, kteří sem budou chodit rádi a partnery, kteří vás podpoří na všech frontách.
Díky za podporu Jirko, vážíme se toho.
Já jsem na Svět androida přišel poměrně nedávno a jsem rád, že jsem Vás objevil. Nejsem žádný odborník a Vaše články mi mnohokrát pomohly. Díky za vyčerpávající informace a přeji vám hodně úspěchů a pohody do budoucna.
Jsme rádi, když můžeme pomoci.
Svět Androida vznikal nejen z nadšení do technologií, ale i z touhy pomáhat lidem. Ideálně jedním článkem pomoci tisíci lidem najednou. Je fakt skvělé slyše i vidět, že to funguje. Moc díky za feedback a fajn víkend.
Podle mého perfektní změna. Ta barevná kombinace je paráda. Díky moc.
SA čtu asi 8 let. Vzpomínám na týdenní hlasovačky, kde cca 200 čtenářů vytvářelo v anketě zajímavé statistiky. Škoda, že už nejsou. Témat je spousta i nyní. Pak ještě byly zajímavé ty palce nahoru a dolů (lajky a dislajky) u každého komentáře. Bylo tak hned vidět, kdo je přínosný pro ostatní čtenáře a kdo jen hejtí.