Nejlepší telefon za 15 000 korun má vadu. Ale už brzy zmizí!

Originál článek publikovaný na: Nejlepší telefon za 15 000 korun má vadu. Ale už brzy zmizí!

Za 15 000 korun už dnes koupíte velmi pěkné mobilní telefony, které vám budou dobře sloužit Výběr je velmi široký, ve vyšší střední třídě má svého zástupce skoro každý výrobce Nejlepší telefon za 15 000 korun má jedinou nevýhodu, ale velmi brzy zmizí Pravidelně publikujeme přehledy těch nejvýhodnějších mobilních telefonů za přesně definovanou sumu peněz,…

Typický clickbait. Natahování článku a vůbec se nedozvím tu vadu. Hranice 15 tis. Kč není žádná vada, ale jen částka vymyšlená autorem v rámci clickbaitu. :slight_smile:

1 Like

A nekřivdíš tady Jirko autorovi článku trochu? Ta vada se sice může zdát trochu hypotetická, ale není vymyšlená a v článku je jasné uvedena a popsána. A to jak v podnadpisu, tak i v obsahu.

15 000 Kč za telefon může být pro někoho hranice/vada přes kterou opravdu nejede vlak :train2:.

Jaká je maximální cena, kterou bys byl ochotný zaplatit za nový smartphone ty?

@MisakP Ale vada telefonu je, když telefon neplní svou funkci danou výrobcem na sto procent. To, že přístroj překonává nějakou (byť psychologickou) cenovou hranici, neznamená, že je přístroj vadný. To by potom mnoho telefonů mělo vadu…

Hmm máš pravdu Petře, vada je velmi silné a v tomto případě i nesprávné slovo. Kdyby ho autor nahradil slovem “nedostatek”, bylo by to mnohem lepší. Co na to @JozinekCZ

Já název článku pochopil tak, že má telefon nějakou softwarovou vadu, kterou výrobce v dalším update odstraní…

Vada/nedostatek/problém. Napadá mě řada slov s podobným výrazem. Ale jak bylo vysvětleno, jedná se skutečně o cenu, protože pokud někdo má striktně 15 000 korun a nechce telefon od noname prodejce, má (zatím) smůlu. Myslím si, že v článku je to popsáno dostatečně detailně, původně tam ta formulace byla slabší, s tou ale článek nakonec vůbec nebyl publikován, jelikož jsme to s kolegou ještě lehce ladili. Možná by se dal použít pojem vadu na kráse místo vadu.

S dovolením na diskuzi navážu - jak byste se dívali na slovo chybu? Za mě by byla v tomto případě vhodnější než vada, přitom vystihuje úplně stejně to, na co jsem narážel. Budu vděčný za názor, zatím se kloním udělat z vady chybu :slight_smile:

Prostě mám dojem, že jsem naletěl, neboť pod pojmem vada si představuji něco dost problematického a zásadního. :slight_smile: Ale ok, pokud někomu křivdím, tak se omlouvám.

2 Likes

@JozinekCZ Já souhlasím. Telefon má chybu (stojí více jak 15 000), ale přitom může být bezvadný (funguje, jak má). Ale nakonec, jak říkával Hugo Haas - nebuďme malicherní…

Prostě nadpis je jak z bulváru tipu Blesk. Nakonec se v článku všichni zjistí , že nadpis je zkreslený. A akorát se tam všichni dozví, že v eshopu (který neakceptuje reklamace a vůbec má problém s vrácením zboží viz Dtest + kolegova zkušenost) mají nejlepší cenu.

Kdepak, zpětná vazba je důležitá! Když bychom se dokola plácali po zádech jak jsme bezchybní, nikam bychom se neposunuli. Docela se mi líbí vyjádření od Petra - bezvadný telefon s chybou :). PS: obchod s nejlepší cenou jsem ani nezmínil konkrétně neb na mě nepůsobí důvěryhodně. Pokud za toho špatného nepovažujete Mironet.

Měl bys k tomu prosím více, tohle mě docela zajímá.

https://www.vasestiznosti.cz/firm/detail/134?page=1&do=page

Tady je seznam těch co to zveřejnili na Dtest.

Takže radši nakupovat v eshopech kde jste spokojení a máte dobrou zkušenost s přístupem k reklamací a ne jen se dívat na cenu. Za mně jsou oblíbení TS Bohemia, CZC a Alza.

Já ti nevím Petře, není tvůj úsudek zkreslený osobní zkušenosti kamaráda? Když se podívám na stránku, kterou jsi sdílel (jinak díky za ní, neznal jsem), tak se zdá že i ostatní firmy, jako tebou doporučovaná Alza, CZC atd. mají velmi podobné skóre co se týče reklamací. Všichni cca 70 %

Možná budu v menšině, ale s Mironetem jsem měl jen pozitivní zkušenost. Pravda, v poslední době jsem bojoval jen s Alzou, ale tam nešlo o reklamaci jako o špatně fungující eshop a naprosto nekompetentní podporu

No já mám spíš velký problém s ALZOU, naoko vrátili peníze, ale já je nemám, tak jsem je poprosil, ať se podívají, jestli se jim platba nevrátila a oni arogantně odpověděli, že ať si seženu potvrzení z banky, že platbu vrátili. To je přístup. Možná je to všude stejné a kdyby nešlo o pět tisíc, asi bych to nechal být. Ale plácám se v tom měsíc a je to jako boj s větrnými mlýny. Znáte nějaký obchod, který se chová lépe? O Pixelů jsem uvažoval, stál v říjnu 22, fajn, že teď je skoro za 15 a škoda ale, že už mám konkurenci…

1 Like

Možná bych to otočil - negativní zkušenost člověk může mít u jakéhokoliv obchodu, úplně vyhnout se tomu nedá. Vždycky to bude o lidech… Upřímně bych pohrozil ČOIkou a pokud by se nic nehnulo tak bych do toho klidně šel