Lidl nabízí parádní chytrou sekačku za výbornou cenu a teď dokonce s akční slevou!

Originál článek publikovaný na: Lidl nabízí parádní chytrou sekačku za výbornou cenu!

Lidl nabízí i sekačky na trávu a nejsou to žádná ořezávátka Za dobrou cenu lze koupit sekačky řady Parkside Performance Nyní Lidl nabízí slevu skoro 600 Kč Je tady léto, slunce svítí, všechno se zelená a je třeba sekat trávníky. Pokud máte zahradu a uvažujete o nákupu sekačky, určitě nechcete nějakou nejobyčejnější výrobek. Jestli nepotřebujete…

A nejvíc PARÁDNÍ na tom je to, že je z Lidlu. Jsou k tomu rohlíky zadarmiko? Já jen abych nemusel hledat leták. #označujplacenoupropagaci

A v čem je ta sekačka vyloženě chytrá? V tom, že mi mobil oznámí, že je vybitá baterie? :-))

OK, snažil jsem se tě několikrát přátelsky upozornit, že dezinformace zde nešíříme. Doposud jsi nedoložit žádné podklady o které opíráš své tvrzení o neoznačené placené propagaci. Takže BAN. Je mi líto.

Opravdu to vypadá jako placená propagace. Chápu, že někdy je nutné napsat, kde se dá recenzovaný produkt koupit.

Rozumná recenze vypadá tak, že jsou popsány vlastnosti, výhody, nevýhody, zkušenosti… A na závěr třeba odstavec “Kde koupit”.

Ale tady je to naopak, někdy je dokonce logo prodejců na hlavním obrázku… To se pak nelze divit. Je to škoda, Svět Androida se teď s novými autory hodně zlepšuje.

1 Like

Za mě to tu taky nemá co dělat s odkazem na “Na tomto serveru se snažíme každý den přinášet aktuální informace nejen o systému Android, ale také o dalších technologických trendech, inovacích a novinkách, a radit lidem, jak moderní technologie využívat co nejefektivněji.” Neřeknu být to chytrá sekačka, která seká sama a funguje pomocí použití aplikace, případně nějaké novinky v oblasti senzoru, které využívá. Ale klasická sekačka a jen že je o 6 stovek v akci?
A opravdu to jako placená spolupráce, ať už je či není, vypadá.

Obecně. Mrzí nás, že tento článek vypadá jak není. Není to placená reklama. Reklamu a spolupráce na Svět Androida vždy jasné a přehledně označujeme. Jako je to například tady: Xiaomi 14 vs. Xiaomi 14 Ultra: Který model je vhodný právě pro vás?

Pokud by se o placenou spolupráci jednalo, neměli bychom problém to jasně a přehledně do článku uvést. Nemáme důvod spolupráce s partnery skrývat. Důvod proč tyto články jako redakce píšeme, je ten, že v analytikách vidíme, že pro drtivou většinu z naších čtenářů jsou přínosné a zajímavé.

Tuhle informaci jsme @Tommy_CZ již v několika vláknech přátelsky sdíleli, ale neradi bychom to dělali stále dokola. Pokud má Android komunita opravdu fungovat, je potřeba aby empatie a respekt byl oboustranný.

Budeme rádi, když s nám dáte konstruktivní feedback a rozvineme diskuzi, to je za nás OK a jsme všemi deseti pro.

Pojďme na to :grinning:

Proč si prosím o této krátké informaci, která upozorňuje na zajímavou slevu zajímavého produktu, vyvozuješ, se se jedná o recenzi? Článek je velmi krátký, je jasně označený jako “zprávička” ne recenze a v článku nijak produkt nehodnotíme na základě vlastních zkušeností. Nebo ano, uniká nám něco?

Jasně, tento produkt není úplně nejideálnějším příkladem chytrosti, ale pokud se dá propojit s telefonem a má chytré funkce, které usnadňují jeho používání, tak není hříchem ho označit jako “chytrý” , nebo ano? Kolik chytrosti a jakého typu musí produkt mít, abychom ho dle tebe v redakci s čistým svědomím mohli označit za “chytrý”?

Ještě zde zazněla informace ohledně Lidl loga. Lidl se za poslední roky stal minimálně v české republice love brand. Logo v náhledovém obrázku má čtenářům pomoci, v dnešní záplavě informací na internetu, rychleji rozpoznat svou oblíbenou značku. A funguje to.

Závěrem
Za ty dva dny, co článek vyšel, si jej přečetly tisíce čtenářů a za dalších pár dní to mohou být desetitisíce. V komunitě jste se zatím ozvali tři. To ale vůbec neznamená, že by váš hlas měl menší váhu, to vůbec ne. Ale jen je asi dobré připustit, že pro většinu čtenářů tento článek může být přínosný, a tak dává smysl psát tento typ článku i v budoucnu (i když vy to vidíte jinak).

Jsme moc rádi, že nám dáváte zpětnou vazbu. Je pro nás vážně důležitá. Taky jste si mohli myslet svoje a neztrácet čas tím, že nám to sem napíšete. Takže upřímné díky. Pokud dokážeme udržet naši diskuzi s oboustranným respektem a empatii, je možné se v komunitě bavit “téměř” o čemkoliv. :wink:

“pokud se dá propojit s telefonem a má chytré funkce, které usnadňují jeho používání” viz. Nastavit parametry a nebo naopak zobrazit informace o akumulátoru můžete v aplikaci Lidl Home pomocí Bluetooth.
Buď by to chtělo tedy (aspoň za mě) ty nastavitelné parametry aspoň v krátkosti vypsat, čímž by ona “zprávička” měla aspoň nějakou přínosnou hodnotu, kromě oné slevy. To že si v aplikaci zobrazíme informace o Aku je vlastnost Aku ne sekačky. A její přínos je minimální.

K logu Lidlu…proč tedy není logo i jinde? Například článek o hodinkách Garmin. Poté to působí tím dojmem, který jsme avizovali.

“analytikách vidíme, že pro drtivou většinu z naších čtenářů jsou přínosné a zajímavé” - analytika otevření článku? Že si ho přečtou tisíce? To, že někdo otevře článek ještě neznamená, že jej přeci přečte anebo zajímá. A jestli je přínosný pro dané čtenáře…to bych řekl, že se podložit z vaší strany moc nedá (kromě subjektivnho dojmu), pokud by nebyl nějaký např. dotazník.

Já jsem s články vcelku spokojen. Jen tady se opravdu přikláním k výše uvedeným věcem a chtěl jsem na ně z mého pohledu upozornit.

Ty smart parametry by tam asi zmíněny být mohly, to je fakt. Pak by to vypadalo asi nějak takto

  • Konfigurace výrobku a monitorování dat prostřednictvím aplikace PARKSIDE
  • Li-Ion akumulátor v nové, výkonné dimenzi díky chytré technologii akumulátoru a použití článků typu 21700
  • Data akumulátoru a výkonnostní parametry lze konfigurovat prostřednictvím aplikace Lidl Home přes Bluetooth®:
    • Nastavitelné režimy: výkon, vyvážený, ekologický a expert
    • Monitorování akumulátoru – vyvolání dat o stavu nabíjení, zůstávajícím času, době nabíjení, celkové době použití a mnoho jiného
    • Cell Balancing – delší doba provozu akumulátoru, zvýšená životnost akumulátoru
  • O 70 % vyšší vybíjecí proudy pro větší výkon

Ty loga uvádíme ale i u jiných výrobců a článků

atd.

Jo ta analytika není dokonalá a obecně s restrikcemi ze strany cookies, EU, ČR legislativy a dalších nařízení, se musíme v poslední době na odhady spoléhat více, než kdy jindy. Ale to bohužel i Google a jiní velcí hráči.

Díky za feecback a to jak pozitivní, tak konstruktivní kritiku.

Na stránkách o androidu tel adt nemá co dělat něj hloupá sekačka z lidlu kam jste to dotahly

A toho připojení na Android mobil sis nevšiml?