Originál článek publikovaný na: Lidl naštval zákazníky! Nabídl obří slevu, pak vycouval
Lidl nabízel zboží za absurdně nízké ceny Na vině byla asi chyba na straně prodejce Objednávky následně hromadně stornoval Zákazníci Lidlu mohou v mobilní aplikaci Lidl Plus občas najít velmi zajímavé slevové kupony. Nedávno na ně tak vyskočila možnost získat slevu při nákupu na e-shopu Lidlu, a to na výrobky jako autodráha nebo vysavač na…
Skutečně ty články píšete sama, nebo je necháváte generovat AI? Já mám váš server rád, ale protentokrát musím být kritický. Ani tak nejde o obsah, spíš o tu formulaci textu. Čtete to po sobě vůbec? Skoro v každé větě máte slovo “tak”. Nedá se to číst. A co se týče posledního odstavce, ten sice neobsahuje slovo “tak”, ale přeložit to do češtiny mi dalo skutečně zabrat. Neberte to jako nepřátelské gesto, je to takový návrh na zlepšení vašich článků.
Dobrý den, AI za mě nic nepíše, nicméně vaše kritika je oprávněná. Nějak se mi neuložila jedna úprava textu, a proto tam tohle slovíčko nedopatřením zůstalo tolikrát. Děkuji za upozornění, článek jsem upravila
Omlouvám se, ale se závěrem článku nemohu až tak souhlasit. Pokud by cena byla koruna nebo desetikoruna pak ano, ale stokoruna je obávám se na hranici toho, co si kdo může myslet o ceně. Dovedu si představit že spousta lidí skutečně upřímně uvěřila této ceně v tom případě Lidl tahá za kratší provaz.
Samozřejmě že to Lidl skusil stornovat a nepochybuji o tom, že u 99% zákazníků bude úspěšný. Pokud se to ovšem některý ze zákazníků pokusí dotáhnout až do konce tak nejspíše uspěje.
Sám mám nedávnou zkušenost s Google Pixel 8a, který jsem za cca poloviční cenu koupil na Datartu. Až po stornování objednávky jsem se dozvěděl, že ta sleva byla mylná. Já jsem ošem nakupoval v dobré víře za nemálo peněz, na objednávce jsem trval, obchodník přehodnotil a dodal.