Jak nepřijít o výkupní bonus při nákupu na e-shopu Samsung? Máme řešení!

Originál článek publikovaný na: Jak nepřijít o výkupní bonus při nákupu na e-shopu Samsung? Máme řešení!

Samsung umožňuje na e-shopu už pouze jeden způsob odprodeje starého zařízení s bonusem Spolupráce s Nový Samsung byla ukončena, ale to nebylo dostatečně jasně uvedeno Pokud neuplatníte výkup během nákupu na e-shopu, o bonus přijdete, pokud nepoužijete trik Samsung nabízí zákazníkům možnost ušetřit při nákupu, pokud zároveň s koupí nového zařízení dá na protiúčet zařízení…

Samsung dělá výkup rok od roku složitější, chaotičtější. Jediné,co konečně zařadil,je možnost vše vyřídit na oficiální prodejně a tak snad mit jistotu, že to proběhne správně. Co mě ale vádí je, potvrzení v members. Co když telefon daruji? Mam potom obdarovaného prudit aby kontroloval aplikaci a nezapomněl odsouhlasit? Co telefon který po měsíci prodám? Proč mám registrovaný účet u Samsungu?

Výkup na prodejně provozuju posledních několik let, to není novinka. Ohledně zbytku, je to proto, že lidi s tím zkoušeli různé kejkle typu vrácení do 14 dní apod. Samsung chce, aby ten telefon byl aktivní. Proto je uživatel nucen to zapnout a používat Members.

Krásný chaos fakt. Ještě horší to už snad ani nejde. Jsem zvědav zda dostanu já zpět bonus. Už je to několik týdnů co jsem potvrdil na members poslední bonus 3k. Tak snad už peníze dorazí a asi příště budu volit MP než tenhle chaos.

Pokud jsi to potvrdil, mělo by to být v pohodě. Mají na to docela dost času, snad 35 pracovních dní.

1 Like

Výkup 13.8. a na peníze stále čekám. 35dni se počítá od potvrzení v members…tak snad okolo 10.10…

Telefon aktivní bude,ale byl to dárek. Mám dotyčného uhánět aby každý 3 dny kontroloval members a odkliknul něco,co se ho netýká? Telefon jsem nevrátil,ale po měsíci prodal a koupil Folda…Kde to můžu potvrdit? Nikde… Prostě nesmysl…

To je ale tvůj boj že to nepotvrdil. Pak se zbytečně rozcilujes.