Zkusil jsem objednat na Smarty.cz dle uvedeného článku, objednávka potvrzena, zaplacena 6.8… Stav zboží >5ks u dodavatele s dodáním 13.8. Dne 12.8. navečer dorazila faktura se sériovým číslem vysavače a stav objednávky změněn na odesláno. Další den 13.8. přišel email s důležitou aktualizací
"Zdravíme vás,
hluboce se omlouváme za nenaplněná očekávání. Bohužel nejsme schopni, s ohledem na zásobu v distribuci, dodat požadovaný produkt Xiaomi Robot Vacuum S10+. "
Spolu s nabídkou jiného produktu se slevou nebo vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že mi byla vystavena už i faktura trval jsem na dodání zboží, ale bohužel s obchodem nebyla možná diskuze o pravdivém vysvětlení problému, popř. dodání zboží.
Tak možná pro příště bych autora poprosil o prověření uváděné slevy (pokud to bude časově možné) a hlavně se asi vyhnout smarty.cz
Stejná situace. Uhradil jsem fakturu 7.8. a přikoupil připojištění za 500,- s tím, že odeslání díky tomu proběhne již následující den.
13.8. email, že produkt nemají a není v distribuci. Vysavač ale vidím u více než 60 prodejců skladem.
Dle mého byla smlouva řádně uzavřena, dokonce uhrazena a tak má prodejce povinnost výrobek dodat a je mi úplně jedno, jestli ho bude muset pro mě koupit u konkurence! Smarty hodlám kvůli takové nekalé praktice dát k soudu.