Návod: Zapojte se do testování Xiaomi HyperOS a Androidu 14!

Originál článek publikovaný na: Návod: Zapojte se do testování Xiaomi HyperOS a Androidu 14!

Testování HyperOS je dostupné pro první telefony od Xiaomi Kromě nového uživatelského rozhraní se můžete těšit na nejnovější Android 14 Přihlašování do testování probíhá skrze aplikaci Xiaomi Community, máme pro vás návod HyperOS už dorazil do mnoha telefonů od Xiaomi, jmenovitě Xiaomi 13 Ultra, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 13T, Xiaomi…

Za prvé je problém s lidmi, proč každý nutně potřebuje co nejdříve update. Potom se tu a tam řeší samé problémy s něčím co není funkční. Za druhé problémy s instalací z neznámého zdroje. Lidi trpělivost :smiley:

Touha po novém je něco, co lidstvo žene kupředu. Kdybychom pořád čekali, možná bychom ještě žili na stromech :slight_smile:

Dobrý den , měl bych dotaz k příspěvku který tu je sepsán.
Přesněji o vyplnění pár jednoduchých otázek k beta testování. Otázky vyplním , ukáže se mi obrazovka kde mi gratulují a zobrazí mé skóre. A to je vše , nikde žádné tlačítko pokračovat či odeslání ke schválení apodobně. Když se vrátím zpět , tváří se to jako kdybych na otázky neodpovídal a jedu to celé od začátku.
Je potřeba nějaké nastavení v aplikaci či v telefonu nebo je to chyba samotné aplikace?

A kolik bodů respektive procent jste měl? Pokud málo, aplikace může vyhodnotit že na testování nejsem ideální kandidát. Mně po projetí otázek rovnou app ukázala že probíhá schvalování zařazení do testování, po dvou dnech bylo schváleno, na update ale ještě čekám. Vyzkoušeno na třech telefonech, všude stejné

Při jednom jsem měl 75 - potřeba je minimálně 60 bodů co tam bylo napsáno a potom při dalších 2. pokusech již rovných 100 bodů ale pořád to samé. Mám ještě jeden telefon stejného typu a u něj mi to též zasekne při vyhodnocení a kromě šipky , zpět" tam nic jiného k volbě není a ani po 15 minutách co jsem čekal jestli něco naskočí se nic nezměnilo. Zřejmě nějaká chyba ,ale je divné že to dělá i u druhého telefonu.

Edit: Problém jsem vyřešil vytvořením nového účtu , zřejmě byla někde nějaká chyba. Při vytvoření nového účtu jsem dotazník vyplnil vrátil se zpět do nabídky a již svítila možnost přihlášení.

Super, o téhle chybě jsem zatím neslyšel. Jinak u mě už update na všech telefonech dnes ráno, takže stahuji