Android 15 si zamilují hráči her! Jakou novinku nabídne?

Originál článek publikovaný na: Android 15 si zamilují hráči her! Jakou novinku nabídne?

Android 15 bude obsahovat celou řadu zajímavých a užitečných novinek Hraní her na mobilních telefonech je velmi populární, výrobci se ale hráčům nevěnují Chystaný Android 15 bude obsahovat novou funkci, která potěší snad všechny hráče na světě Google už intenzivně testuje operační systém Android 15 a pokud máte některý z podporovaných telefonů Google Pixel, můžete…

Byl bych opatrný s tím titulkem, že to potěší všechny hráče na světě. Ano, potěší, ale až to budou teda podporovat ti vývojáři a zároveň až všichni hráči budou mít Android 15. :-))

1 Like

No teoreticky tohle pomůže u her, kde to vývojáři dosud právě neřešili, ať už z jakéhokoliv důvodu

Chápu co tím bylo myšleno Jirko a díky za feedback. Na druhou stranu, titulky v online prostoru už dnes dávno nejsou jen faktické shrnuté obsahu článku, ale mnohem více slouží jako marketingový banner snažící se zaujmout a motivovat k přečtení. Nesmí se ale stát bulvární, nebo lživé.

1 Like

Ale já to chápu. Jen prostě nemám rád clickbaity. Ty za mě patří do bulváru.

Chápu, ale v aktuálním online světe, by se tedy skoro každý nadpis mohl považovat za bulvární clickbait. Pokud to tedy není manuál, vědecká publikace, nebo online knihovna.

Já za clickbait považuji to, kde se objeví nějaký superlativ typu, že je něco jedinečný, nejdůležitější, úžasný, všechno, všichni, každý ocení,…atp. Prostě tyhle pojmy, které mají jen lákat. U odbornějších článků (ale i na populárních webech) nejsou tyhle hodnotící nebo lákající pojmy vůbec.

Superlativ v nadpise by dle obecné definice z nadpisu clickbait dělat neměl. Ta definice je trochu jiná. Viz. ChatGPT

Clickbait je termín používaný pro popis nadpisů, obrázků nebo videí na internetu, které jsou navrženy tak, aby přilákaly pozornost a přiměly uživatele kliknout na odkaz, ačkoli obsah často není tak zajímavý nebo relevantní, jak naznačuje nadpis. Clickbait titulky často používají zveličení, senzacionalismus nebo záměrně vynechávají klíčové informace, aby vzbudily zvědavost nebo emocionální reakci. Cílem je maximalizovat počet zobrazení stránky nebo videa, což může vést k vyšším příjmům z reklamy pro tvůrce obsahu.

Příklad na téma technologií

Korektní nadpis:
“Apple představil nový iPhone 14 s vylepšenou baterií a fotoaparátem”

Clickbait nadpis:
“Zjistěte, jaký revoluční prvek Apple právě přidal do iPhone 14 – konkurence zůstává v šoku!”

Dokážeš uvést třeba 5 úspěšných technologickýh online magazínu v česku, které svůj provoz financují z reklamy A nepoužívají clickbaitové nadpisy, ani něco co se tomu zdánlivě podobá?

Ale clickbait není o tom, co definuje ChatGPT, ale o tom, jak to kdo cítí. A pokud trváte na přesných definicích, můžu ten pojem dát do uvozovek klidně. Jakože to je na ten způsob. A pokud mi napíšete, co na uvozovky říká ChatGPT, tak jste už spíše robot než člověk. :-))