Originál článek publikovaný na: Tyto levnější Garmin hodinky dostávají update. Už ho máte?
Garmin vydává softwarové aktualizace prakticky neustále Teď se nové veřejné verze dočkávají hodinky vívoactive 5 Jde o městsko-sportovní model z podzimu loňského roku Garmin vydává softwarové aktualizace pro chytré hodinky prakticky neustále – a ještě aby ne, když jeho portfolio čítá několik desítek modelů. Teďka přišla řada na levnější volnočasové hodinky vívoactive 5, které pár…
Nedávno jsem si koupil Venu SQ ( hlavně proto, že umí platit jak mBank, tak Revolut a placení hodinkami je pro mě nejdůležitější ukazatel ). Na štěstí zákon umožňuje vrátit zboží do 14 dní. mám Motorolu Razr 40 a se synchronizací jen a pouze problémy. Já jsem si myslel, že Garmin hodinky ( tím, že jich vyrobili už asi miliony) budou fungovat opravdu jako “hodinky”. Bohužel tomu tak není ( i když nemohu vyloučit problém u tohoto konkrétního kusu) a tak žádný Garmin již nikdy více. Na štěstí se mi podařilo ještě sehnat Fitbit Versa 2 ( ty moje původní po několika létech “odešly”, ale nikdy s nimi nebyl žádný problém.)
Podělil by ses s námi prosím o konkrétní problémy, které si s Garmin hodinkami zažil?
Synchronizace nefungovala. Když jsem odinstaloval Garmin connect, tak jsem ji zprovoznil, ale už tam nešla přidat platební karta. Napadlo mě to vyřešit : mám ještě doma Motorolu 5G, tu jsem uvedl do továrního nastavení a nainstaloval Apku na hodinky. Potom obě karty přidat šly. Říkal jsem si hurá, problém vyřešen. Na RAZR 40 jsem to celé zopakoval. Za nějakou dobu opět synchronizace přestala fungovat. Takže všechny možné pokusy, jak ji zprovoznit, ale karty se opět nepodařilo přidat. Takže definitivně rozhodnuto, Garmin už nikdy.
Podobnou situaci jsem zažil u Huawei telefonu a Honor hodinek, kdy telefon propojovací aplikaci po nějaké době “zabil” a už nefungovala synchronizace
Možná tvůj problém bude podobný tomu, co jsem zažil i já.
Tady je k tomu nějaké povídání přímo na stránkách Garminu
- Co dělat, pokud se nepřenáší data ze zařízení Garmin do účtu Garmin Connect přes mobilní telefon | Garmin Technická podpora
- Server Error or Network Connection Error in the Garmin Connect App | Garmin Customer Support
A od kolegů z Hodinky-365
Slýchám od přátel špatnou synchronizaci s Venu SQ a Vivoactive 4. Mám Fenixy 7 a chytí se okamžitě. Přítelkyně má SQ2 a taky problém nemá
Když jsem všude možně hledal řešení, tak mi i UI dala odpověď, že hláška ( už si ji přesně nepamatuji, ale byla něco v tom smyslu: nejde najít údaje o platební kartě) je častý problém hodinek Garmin. Já už jsem v každém případě s Garminy skončil.
Já jsem měl už jen dva dny na vyřešení, než uběhne těch 14 dní daných zákonem. Navíc jsem nechtěl riskovat to, že se i potom problém bude opakovat a mě budou hodinky v podstatě skoro k ničemu ( placení mBank a Revolut je pro mě absolutní priorita vlastnosti hodinek)
To co radí podpora Garmin jsem samozřejmě zkoušel ( a mimo to všechna možná i nemožná řešení, která mě napadla a nebo které mi poradil strejda Google
Garmin Pay používám 2 roky skoro a bez problémů (Fenix 7)
Přítelkyni to jednou po roce zablblo a taky z toho byla v pasti. Stačilo pouze reset hodinek (Venu SQ2)