Originál článek publikovaný na: Oblíbený hobby market má novou mobilní aplikaci. Co přináší?
Hobby market OBI spustil mobilní aplikaci heyOBI Je vhodná pro Android i iOS Nabízí slevové kupóny i snazší vrácení zboží Češi jsou národem kutilů, a tak se rádi vydávají na nákupy do různých hobby marketů. K jednomu z nejoblíbenějších patří OBI, které má v Česku přes 30 prodejen a nabízí sortiment pro byt/dům i zahradu.…
Neuveritelna moda. Kazdy kram ma svoji vlastni vernostni kartu a appku. Rocne nakoupim asi v 40 ruznych obchodem, to je 40 ruznych karet a aplikaci.
Nechapu, nerozumim proc to neni centralizovane a kazdy z nich by mel ty stejne user data navic prehlednejsi a kompletnejsi.
OBI a Baumax, stejne jako BAUHAUS, Mountfield by videli, ze je podvadim a kupuju obcas Parkside tak by mohli cpat sve vyhodnejsi nabidky.
Bohužel Vám vážená paní autorko musím oponovat, protože některé informace uvedené v článku nejsou pravdivé.
Konkrétně v tomto odstavci, cituji:
,V současnosti sice nefunguje jakožto platební aplikace, ale zato díky ní můžete mít přehled o svých předchozích nákupech. A s její pomocí můžete i mnohem snadněji vracet/reklamovat zakoupené zboží. Je také spárovaná se zákaznickou kartou OBI, takže pokud ji vlastníte, přes heyOBI se k ní rychle dostanete.‘’
S aplikací lze zboží vrátit, ale nikoliv reklamovat. Pro uplatnění reklamace je zatím stále potřebná papírová účtenka.
Dále v tomto odstavci uvádíte, že je aplikace spárována se zákaznickou kartou OBI a pokud ji zákazník vlastní, přes aplikaci se k ní dostane.
Takto podaná informace se dá pochopit tak, že je aplikace propojená s fyzickou kartou zákazníka, to však není pravda.
Zákaznické VIP karty jsou od aplikace naprosto oddělené, protože obojí funguje na jiném principu. Kartu v aplikaci může zákazník využít ve kterékoliv prodejně OBI v ČR. Avšak VIP kartu zákazníka může používat primárně pouze v “domovské” prodejně, tzn. v té prodejně, ve které mu byla karta, po splnění podmínek, karta vystavena. Pokud ale kartu předloží na jiné prodejně, dostane nižší slevu (3%), než má v domovské prodejně (od 3 do 10%).
Co bych naopak zmínil jako zajímavou funkci, která je dostupná již od uvedení aplikace, je skener produktů, který po naskenování EAN kódu na zboží dokáže zobrazit podrobnosti k produktu, případně i jeho cenu, pokud není jasná z cenovky.
@Jana_Skalova @redaktori_SA
Prosím o nějakou reakci na můj komentář výše.
Děkuji.
Dobrý den, Jiří,
děkuji za váš komentář. Podle informací ze samotné aplikace je heyOBI spárovaná s elektronickou kartou zákazníka OBI. Asi jsem to měla napsat jasněji, aby bylo zřejmé, že nejde o fyzickou kartu. Raději tedy v článku upřesním, aby nedocházelo k mýlce. Za info o VIP kartě děkuji - to jsem nikde nenašla a ani ji sama nevlastním, ale určitě to bude zajímat i naše další čtenáře - proto s dovolením tuto informaci využiju a doplním. A díky i za poznámku o reklamacích. Vážím si toho, že jste sem svůj komentář napsal - rozhodně bude pro všechny přínosný.